hela påskhelgen på en gång

Hej alla påslkärringar och påskgubbar! Jag hoppas verkligen att ni haft en kul, gul påsk med mycket fjädrar i äggen!
Jag har spenderat helgen borta: boendes hos min pojkvän och påhälsandes hos min mormor och morfar på påskdagen då morfar fyllde 76.
Att börja annandagen med en riktigt mysig påskfrukost med ägg och pappas egen inlagda sill på en solig och somrig balkong är inte heller helt fel. Särskilt inte när man avrundar med att för första gången vinna i Backgammon!
Min syster i sitt busiga esse
(min morbror tyckte för övrigt att det var väl hemskt onödigt att fota en fjäder. Det tyckte inte jag)
Finaste komplimangen: "Du ser ut som Alice i Underlandet - kläderna, håret, hållningen..." "Hållningen?" "Ja, sådär trippandes."
Gud välsigne mamma och pappa för påskägget, det ska jag äta opp nu!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0