livet är alltid bättre i botaniskan

Idag har vi premiärgjort Botaniska Trädgården precis hela dagen. Sanna och jag skulle egentligen plugga men om man ska vara riktigt ärlig så var det trevligare som det blev - med en massa goa människor!
Jag var där med världens godaste chokladcroissant
Andreas och Sanna var där och var nykära i vårsolen
Och så kom en till Andreas och en Emma och några av deras vänner!
Fatta att vi är sjukt smarta. Efter några timmar blev vi hungriga men vi orkade inte gå den långa biten till affären. Så vi beställde hemkörd pizza till gatan där parken ligger för vägen var precis där vi satt nästan. Så då kom de med så himla god svamppizza till oss! Episkt, som vi sa. Nästa gång blir're sushi.
Nu ska jag titta på annan mat i Halv åtta hos mig. Pizza out!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0