välkommen tillbaka

Alltså. Jag förstår om alla slutat läsa. Det har börjat växa spindelväv i hörnen av den här bloggsidan, vilket är synd eftersom så många nya hittat hit innan denna bloggpaus. Men nu är det nya tag, jag tror att jag behövde det här. Låt mig förklara:
Den senaste tiden har jag blivit så fruktansvärt slö. I skolan är det nästan inga föreläsningar och eftersom allt annat folk har skola och jobb så finns det liksom inget som händer om dagarna. Hemuppgifterna tar jag med en nypa salt för tillfället eftersom deadline är i slutet av maj. Dessutom har jag varit sjuk och tyckt att då måste jag ta det lugnt. Så allt jag gör tar plötsligt så lång tid, jag känner mig lite som en sköldpadda. Energin har liksom stagnerat, fast jag är inte trött. Men slö.
Men nu är jag tillbaka! Jag har börjat söka mig till inspiration och aktivitet igen, det kändes inte senast idag när jag cyklade från ICA och benen kändes som geleråttor. Då tänkte jag att nej, nu är det nog. Vila är väl bra men liksom med allt kan det bli för mycket av det goda. Så nu hoppas jag att ni har lust att gå in här igen och att inte alltför många försvunnit från mig. Att se statistiken skjuta i höjden för varje dag och få små kommentarer av er lyfter en grå dag. Men sånt händer ju inte om man inte skriver.
Jag kan dessutom berätta att jag och min bästa kompis Sanna är i startgroparna av ett projekt som jag hoppas att ni inom en snar framtid kommer få ta del av. Det är bäst att nämna det här så att vi inte fuskar med det sen.
Puss på er, vi ses snart!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0