min note-to-self klädkod

1. H&M:s cardigans är något av det sämsta jag trätt över mina axlar. Jag har provat många olika sorter, former, färger och storlekar - ödet för dem allihopa har varit totalful oformlighet efter ungefär fem användningar.
-
2. Gina Tricots leggings är de bästa. När de svarta tightsen fick sin revival någon gång vid 2006 brände jag jeansen och lät mage och kärlekshandtag vila från vassa och hårda sömmar. Av alla sorters leggings jag provat är Ginas de enda som behållt formen, färgen och inte noppat. Trots lång och trogen tjänst.
-
3. Jeansleggins är bra på pappret men det stela materialet tillsammans med resåren gör att man, efter lite rörelse, har ett ytterst osmickrande häng. Minns: detta är inte bekvämt.
-
Ja, så poängen med det här är främst att jag en gång för alla ska minnas att inte köpa fler cardigans från H&M eller jeansleggings. Men hörrni, om ni vet ett ställe med sköna och bra cardigans så tipsa gärna!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0