my iphone is fantastic

Ni vet hur det är. Klockan ringer och man lyckas nätt och jämnt öppna de sömnsvullna, trötta ögonen. De faller ihop igen. Det känns som att man blivit överkörd tre gånger av en lastbil, sedan släpad genom trenne städer av samma lastbil. Mörbultad är ordet.
-
Så ska jag förhoppningsvis slippa känna mig någon morgon alls nu. Jag har laddat ner appen Sleep Cycle som är en slags bio-alarm (för att använda deras eget uttryck). Man sätter klockan på senaste tiden man vill vakna, och inom en halvtimme innan dess ringer klockan när telefonens accelerator (tror jag det heter) känner av att man inte är i djupsömn längre. Man blir väckt när man sover som lättast. Den för dessutom statistik över hur du sovit under natten. Enligt mitt första diagram vaknade jag tre gånger i natt, vilket också stämmer. Vill bara påpeka att jag visst inte alls sov så djupt som personen som skapat diagrammet ovan gjort.
-
7 riksdaler på appstore för den intresserade.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0