lucka nummer 12 - berätta om någon du saknar.

Vi struntar i överhoppade dagar och hoppar på lucka nummer 12 i kalendern.

Någon jag saknar. Den är svår. De människor jag vill ha nära mig är nära mig och även om jag ibland drabbas av saknad för dem som bor långt borta så finns de ändå i mitt liv, väldigt nära. Det gäller både mina föräldrar, min lillasyster, min släkt och vänner (som Sanna som mellanbor i Hässleholm, det tycker jag snart hon ska sluta med). Så jag kommer verkligen inte på någon.


Fast eftersom jag inte vill lämna er med ett så intetsägande inlägg:
Jag saknar Arne Weise. Han ska ju sitta där och mysa och tända ljus innan Kalle Anka på julafton. Arne är kung!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0