lucka nummer 20- berätta om vad du önskar dig i julklapp.

Vet ni, när jag skulle skriva önskelistan för årets jul, på föräldrarnas begäran, så kunde jag komma på ungefär fyra saker. En bra kökskniv, ett displayskydd till telefonen, säsong fem av "Vänner" och ett sällskapsspel. Tja, och presentkort och pengar. För en gångs skull känns det som att jag har allt det jag vill ha och det enda jag behöver just nu är att ersätta saker som blivit utslitna (hej presentkort på IKEA) och baskläder (så tråkigt att köpa men åh så nödvändigt). Och pengar vill jag ha för att resa (tågluff i sommar, någon?), min nya längtan.

Roligare än så är inte önskelistan i år. Det är så skönt att känna sig så nöjd med det man har. Om sanningen ska fram får jag inte heller in fler prylar i lägenheten, it is fullsmockad.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0