lucka nummer 5- berätta om dig själv för ett år sedan

För ett år sedan. Det känns som ingen tid sedan alls samtidigt som tusen år nästan har gått. Jag vet egentligen inte vad jag ska säga om mig själv för ett år sedan. Jag pluggade etnologi och var ömsom arg och ömsom glad för det, Tyckte att det var stressigt men det var det inte på långa vägar. Jag var ledig oftare än vad jag är nu och jag såg, precis som nu, framemot julbak med lillasyster. Just december var en väldigt bra månad förra året. Julpeppen var hög och mitt viktigaste göromål var att hitta en fin ljusslinga. Det är faktiskt allt jag kan säga om mig själv för ett år sedan. Jag var annorlunda än nu men inte så annorlunda ändå. 

Eftersom jag har bråttom blir det inga bilder till den här luckan. Jag har nämligen dem i min gamla dator som är långsammast i världen, av någon helsikes anledning har jag lagt över alla bilder utom decembers och början av januaris bilder till min externa hårddisk och den nya datorn.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0