voices singing let's be jolly.

Helgen har varit en enda lång avslappning efter tentan (förutom de gånger jag minns att jag ännu inte har något B-uppsatsämne). Efter en kopp varm choklad och några avsnitt av "Vänner" tog jag och min vän Anne tåget upp till min syster i Älmhult.

Vincent hann med en hel del, han fastnade i min strumpa, tittade på oss när vi sov (trodde han) och trampade på Ellinors jäsande lussekatter till exempel.
Min syster har en Wii-konsol laddad med Just Dance och något karaokespel. Här gissar jag att det sjungs någon smäktande ballad.
Anne och Elli var i lag när vi sedan spelade Brainstorm och vann mest hela tiden.
Igår vaknade vi upp och min söta syster sprang ner till affären för att köpa frallor, sedan blev det julig långfrukost med På Spåret och Sunes Jul. Finare mornar får man leta efter!
Anne åkte hem och jag och Ellinor öppnade bakverkstaden. Härunder kan ni se lussekatter, chokladtryfflar, marmeladgodis och wienernougat ta form.
Allt blev bra, förutom att marmeladgodiset inte har stelnat än. Inte ens i närheten. Så snurrigt!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0