barbafin och barbasöt


Sanna och Emma med barbapappor någon gång i vintras

Igår var det en riktig tjejdag hela dagen, fy vad jag behövde det!

Kring klockan ett åkte jag och Sanna (vänster) till Nova Lund och brände pengar. Jag fann bland annat Sanna Ehdins nya bok, "Finn din energikod". Det finns mycket åsikter därute om självhjälpsböcker men Sanna Ehdins böcker tycker jag är väldigt fina och bra att inspireras av i många lägen. Jag äger nästan allt hon gjort. Vidare köptes det klänning, cheeseburgare och alla hjärtans dag- presenter och däremellan dreglades det över skor och annat som vi inte hade råd med.

Efter lite mat- och dessertfix var det dags för Melodifestivalen. Då trillade även fina Emma ner. Vi hade det otroligt trevlig och spelade kort, tjejsnackade och skrattade så vi fick ont i magen. Tack för det flickor!

Nu är klockan kvart över ett och jag tänker att jag struntar i disken och går tills sängs istället. Det känns som ett bra tänk.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0