datorkriget

Jag ska köpa en ny dator. Jag har funnit en Mcbook Pro 13" (13" LED-belyst Mac med 2,4 GHz Intel Core 2 Duo processor, 250GB HHD, 2 USB och bluetooth. Batteritid upp till 10 timmar för er som fattar) för 11 000 men stoppas av exempelvis datorkunniga grannar från att bara slå till. Jag är förvirrad och vet inte vad jag ska köpa, Mac eller ännu en PC? Och i så fall vilken PC?

Alla med synpunkter- kommentera!

Det ni säger
Postat av: Marie

Även om jag inte är speciellt datorkunnig tycker jag inte att det är ett smart köp. Du betalar för märket. Varför köpa en Mcbook för 11000:-? Min kostade ca 8000:- och då har jag lagt till x antal grejer så den är ganska "kraftfull". Köp en PC.

2011-02-21 @ 22:43:10
Postat av: Maria (kören)

Mac! Världens bästa dator! Jag är extremt nöjd med min, likadan som du funderar på. Köpte den för 9000 utomlands. Kolla om du kan beställa eller be någon köpa på resa. Det är en jättebra dator!! Har inte haft några problem alls och haft den i ett år nu. Aldrig krångel, går jättesnabbt att starta upp. Bra bild när man kollar film! Allt är bättre.



Kör en mac.

2011-02-22 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0