have you ever seen the rain coming down on a sunny day?







Lillasyster var som sagt på lundabesök igår och smakade bland annat sushi för första gången. Hon kunde definitivt tänka sig att äta det fler gånger (sushi wins!) och jag tänkte att då är mitt uppdrag utfört.

Vi gick såklart på stan också. Tittade på vackra koppar i blått, svängde in på Udda Tina. Där hittade jag de sötaste finaste glasen någonsin. Något små, men hade de varit lite större hade de varit exakt de glasen jag drömt om i mitt drömhus. Men ett glas fick följa med hem, jag tänkte att det var ett perfekt glas för vitsippsbuketter!

På Lagerhaus fanns de finaste salt- och pepparkaren man kan tänka sig, i form av blå fåglar. De finns nu hemma hos mig. Lagerhaus hade också Jelly Beans i fruktsmaker och sådana köpte vi hem. De gröna var päron och smakade äcklig puré, och de blå var helt ok blåbärssmak som gjorde att man såg ut som att man ätit en smurf (som Ellinor sa).

Sedan satte syrran händerna i sidorna och sa "I don't have to take this - I'm going home" i äkta Steve Urkel- stil. Hej hej, sa jag och slängde in henne i tågkupén.

Det var en väldigt trevlig dag tyckte jag!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0