ommwriter

Är det något jag sett framemot att kunna använda som INTE fungerar på PC är Ommwriter. Det fungerar nämligen bara med Mac och Mac:s operativsystem.

Ommwriter är ett program som man laddar ner som är skapat för att återskapa njutningen i skrivandet för den som tycker om att skriva eller den som måste skriva. Nu minns jag inte exakt allt jag läst, men man ska kunna lägga in sköna bakgrundsljud av olika slag för att öka koncentrationen och en massa annat. Programet tar över och täcker hela datorskärmen, även blinkande msn-rutor, och man hamnar liksom i sin egna lilla värld med skrivmaskinsknatter. Kanske kommer jag äntligen få en plats där jag kan skriva den roman jag gått och filat på sedan barnsben? Vem vet.

Det ni säger
Postat av: Sanna

Synd att du inte hinner få den lagom till hemtentan :)

2011-02-23 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0