uppdata

Goda vänner!

Jag har inte bloggat mycket de senaste dagarna av olika anledningar, men nu försöker jag vara på hugget igen. Imorgon ska min damkör Bella Voce och jag ut på sittning med sagotema, det ska bli fasligt roligt även om jag inte ägnat kostymen en tanke på grund av saker som hänt i veckan. Men något har jag börjat tänka ut nu. Fast jag har blivit lite snuvig så vi får hoppas att det går över efter dagens vila/städning.

För er som är uppmärksamma så missar jag alltså tredje deltävlingen! Men misströsta icke, jag kommer att göra mitt yttersta för att kunna göra en bra bedömning av deltävlingen ändå, inga halvmessyrer tack, som Magnus Uggla skulle ha sagt.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0