längtan

Just idag finns det inget särskilt att blogga om och inga särskilt fina bilder att visa. Eller ja, jag leker lite med bokeh i Gimp, det är fint. Bildredigering är kul men jag önskar hett och innerligt att jag hade photoshop!

Ikväll ska jag läsa om projektledning, jag ska diska, laga lax och potatis med någon egenuppfunnen dressing som jag ska komponera. Och sist ska jag titta på "Virgin Suicides" och tänka på imorgon när min fine pojkvän kommer hit och lagar wok till mig. Jag kan lova er att han lagar det godaste maten jag någonsin ätit och han har lärt mig hemskt mycket om matlagning och uppskattning av riktiga råvaror. Han får mig att titta på Jamie Oliver och Per Morberg och först gillade jag det inte alls, men nu gillar jag det nog ganska mycket ändå.

Längtar!

(satte dessutom en surdeg igår, jag tror att den ser rätt fin ut. Enkelt var det!)

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0