projekt: sova



 

(bilderna har lite olika nyans på grund av ett mörkt rum och på grund av att jag inte orkar ändra den som blev sämst i GIMP igen)

 

Nu är sängflytten över. Det såg bokstavligt talat ut i lägenheten som att jag just flyttat in! Och inte blev det så trångt som jag trott heller! För att jag ville skala av sängen från rummet litet mer nu när den är större så satte jag upp flortunna gardiner från Ikea som kostade 35 kronor. Skapa ett intryck av en sovalkov, liksom. Jag vet inte om det kommer att hålla ens, eller om jag blev nöjd. Jag får vänja mig och se. Vad tycker ni?

 


Det ni säger
Postat av: Emma

oh, vad mysigt det blev :D

2011-01-15 @ 18:51:35
URL: http://iamdreaming.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack:D it's growing on me, tycker mer och mer om det hela tiden:)

2011-01-16 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0