tar ut min ilska på skånetrafiken

Tänderna värker, huvudet värker, ögonen värker.
Jag kan inte sova.
Saker som jag borde tänka på annars letar sig fram i mitt sprängande huvud och jag vill helst att tankarna ska låta mig vara. Det gör för ont för att tänka på sådant seriöst just nu.

Inte för att tankarna i sig är smärtsamma. De kräver bara mycket uppmärksamhet och känner sig väl tillräckligt ignorerade. Tankar om hur jag borde träna, äta ordentligare, dricka ordentligare, göra en massa saker ordentligare. Det är mycket nu. Jag borde skriva en lista för mig själv.

Dessutom var iPoden urladdad just som jag ville vaggas till sömns av den. Senaste generationen iPod Nano. S.u.g.e.r. Jag är alltid noga med att stänga av och knapplåsa men tror ni inte att den laddas ur ändå? Jag har märkt att den ibland sätter på sig själv fastän jag stängt av och låst. På kundtjänst sade de bara till mig att återställa den. Det fungerade en liten stund. Men jag orkar inte krångla med returer och en massa sådant. Och så väntar jag på ersättning från pucko-skånetrafiken för en taxiresa som jag fick ta. Människan på deras kundcenter lovade att jag skulle bli ersatt de pengarna. Undrar om de tänker höra av sig någon gång snart. Grismögar.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0