uppsving

Imorgon börjar min nya kurs - Kulturadministration, 60 hp. Det känns bra.

Min lägenhet är till hälften iordning och till hälften inte. Ändå känner jag mig avslappnad. Det känns bra.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Äta frukost och titta på film kanske, kanske baka bröd och sätta surdeg.
Äsch. Jag har myst med säng och film hela dagen och vet inte om det vore det absolut bästa om jag ska lyckas somna ikväll. Å andra sidan börjar jag inte förrän ett imorgon (va, är det normal att ha upprop så sent? Jag har råkat slänga min uppropslapp och går helt på schemat nu, ooj).
Dessutom får min keyboard numera plats att stå uppe vid sängens fotända när en sänggavel inte upptar platsen längre. Mycket härligt!

Nu ska jag i alla fall äta yoghurt med äppel och kanel. Det känns extremt bra.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0