en gång per sommar

Igår var en bra dag från början till slut, nästan. Faktiskt närapå 24 timmars kul.
Jag åkte hemifrån tidigare än man borde en lördagmorgon för att spela paintball med mina underbara kollegor. Var livrädd för att bli träffad först men efter att det första skottet fått mig att svära av smärta var det inte lika läskigt längre. Det var längesedan jag hade så roligt!
-
Efter en jättetrevlig grillkväll med lekar hos chefen åkte jag mot Malmö för att skaka rumpan. Det gjorde jag också, fast inte på nattklubben som var tänkt (eftersom det somnades under mellanlandningen hos Emelie). Där tog hennes fästman David hand om oss på bästa sätt, med världens godaste ostsmörgåsar och groggar, och vi dog nästan av skratt när Sanna sweet talked en hårfön...
-
Sist hoppade vi på Lundabussen åt fel håll och hade ett väldigt roligt och filosofiskt samtal med den bästa busschauffören jag någonsin träffat. Och att komma hem en ljummen sommarnatt när solen börjar gå upp och morgonfåglarna kvittrar, det måste man göra minst en gång per sommar tycker jag.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0