hej, nu är jag hemma igen!

Det gläder mig att ni varit inne och kikat fastän jag inte bloggat alls under veckan. I Paris hade jag enbart knapp tillgång till en dator med världens konstigaste tangentbord så det enda som skedde var att jag kollade mejl och facebook en gång.

Paris har varit spännande och underbart, hysteriskt roligt och en massa annat bra! Ni som är vän med mig på facebook har redan sett bilder och ni andra ska snart få se ni också. Men nu njuter jag av att pussa på världens finaste och sen jobbar jag hela långa helgen. Men jag kan locka med att historien involverar karusellåkning, låtsasfranska, konstiga utställningstolkningar och en baguette med namnet Francois.

Bonnoir!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0