en vanlig dag men bättre än många andra

Det finns inga bilder från idag men den har varit mycket trevlig och regnig. Jag hade den fina blomstervolangiga H&M- tröjan på mig och gick till skolan och kom bara lite sent. Fick ett halvt poäng från VG på tentan och åt ett Twix till brunch. Valde sallad och kiwismoothie till lunchen och pratade med en gammal vän jag inte sett på länge. Åkte hem till  Sanna och åt mycket kaka och drack ännu mer te. Vi drömde oss bort till en gemensam kompislägenhet som kanske kanske blir av och om hela våren, sommaren och hösten.
-
Nu är jag hemma och klockan är nio och jag är för seg och avslappnad för att göra någonting alls. Men kanske gör jag det ändå. Puss så länge!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0