spindelflickan

IMG_1988
Jag älskar min kjol från Gina Tricot! Den inhandlades under januari men inte förrän nu har den känts passande att bära. Melodifestivalsfinalen är ett vårtecken och då hade den premiär.
För övrigt har jag haft två möten med samma spindel idag. När jag sagt hejdå till hjärtat imorse skulle jag öppna de övre skåpluckorna i garderoben och då ramlade den ner i ansiktet på mig. Efter en panikartad kamp lämnade jag den på golvet och gick på toa. Nu satt den på popcornpaketet som jag skulle slänga vilket ledde till att jag tappade skiten bland frukten. Usch. Mitt hår står av rädslan på alla håll och kanter nu. Tänk dockan i jultomtens verkstad från Disney.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0