what would emma wear?


1
För första gången på en halv evighet gjorde jag och Sanna stan idag. Jag uträttade långt eftersatta ärenden på apotek och hos skomakaren och vi kikade på vårkläder och åt scones och pommes frites. När jag kom hem hade jag dessutom fått hem ett gäng kläder som jag beställde från H&M under tentaveckan (mycket roligare att nätshoppa än att plugga när klockan är tio på kvällen).
-
När jag skulle ut och svira häromkvällen, och dagen efter när jag skulle på biodejt, så kände jag hur vintriga, mörka, tråkiga och trista alla mina kläder känns nu. Jag har inte köpt så mycket nya kläder på ett bra tag faktiskt. Nu har jag en del toppar, nu ska jag bara hitta några underdelar också så är jag nöjd.
-
Nu inspirerades jag i alla fall av vår, lekfullhet, Summer Finn och Emma Pillsbury (inspireras själv av Summer här och Emma här).
2 Emma Pillsbury, den näpna studievägledaren i "Glee"



3 Summer Finn, tjejen med alla vackra klänningar och alla karlars hjärtan i "500 Days of Summer"



Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0