en bra slags knäpp

Folk som känner mig vet det redan. Jag är knäpp. Fast jag tänker att det är en bra slags knäpp.
- jag vaknar med träningsvärk fastän jag inte tränat på en vecka och efter att ha spenderat dagen innan med att göra ingenting.
- jag lägger prickiga, stora, flortunna och gardinliknande sjalar på köksbordet och har det som duk.
- jag målar tavelramar med tip-ex för jag vill ha dem vita nu nu nu (det blev väldigt shabby chic-snyggt faktiskt).
- jag sorterar böckerna i bokhyllan noga efter både färg, boktyp och författare. Riktigt bra också, det är nog en talang jag har.
- jag köper choklad efter gymet
- jag plus vapendragare provar brudklänningar och diskuterar våra fiktiva bröllop med butikspersonalen (hysteriskt roligt för övrigt!)
- och jag sitter uppe klockan tolv på natten och diskuterar arkbygge tillsammans med min bästa kompis (som nog också är en bra slags knäpp - det är nog därför vi varit bästa vänner i 20 år också! ♥). Tusen paket spik, grannar som petar på träd så att de fälls utan ansträngning, marabou-flaggor innan lördag.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0