sånt man borde och inte borde

saker jag gjort idag som jag skulle göra
- gått upp i god tid
- åkt och handlat presenter och andra förnödenheter
- dammsugit och torkat golv
- lagat och ätit lunch
-
saker jag gjort idag som jag inte skulle göra
- köpt nagellack, ring och tröja
- legat och halvsovit till Top Model
- legat nedbäddad i sängen och ätit choklad (fast det bestämde jag att jag fick)
-
saker som jag skulle ha gjort men inte gjorde
- göra mina fotoidéer till verklighet
- läsa fulgula kompendier (ok, bara ett men ändå)
- designa en affisch och skriva en massa om den
-
saker som jag kommer att göra som jag inte behöver
-titta på tre avsnitt av Vänner
- slappa ännu mer
-
Och nu är jag så trött att ögonen går i kors!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0