vattenelefant

Det enda jag fotar just nu är typ syrenerna som blommar, träden som grönskar och dofterna i luften. Jag inser att det kanske inte är så intressant att fylla bloggen uppifrån och ned med. Dessutom har jag, mitt dåliga bloggande till trots, fått ett gäng nya läsare. Vilka är ni? Jag är  i alla fall:
-
En glad humanist med huvudet bland molnen och fötterna på jorden. En som ska jobba hela helgen men som ska göra det bästa av den lediga fredagen (och den sista dagen på jorden, om man ska tro domedagsprofetian som florerar runt) med den vackra filmen "Water for elephants". En som tycker att pannkakor och pojkvännens pasta är världens bästa mat och som fotar syrener. Och en som efter kvällens dokumentär tycker att bävrar är världens bästa, sötaste och klokaste djur.
1

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0