endast tomten är vaken.

Traditionen adventsmys fortsatte i år i en andra upplaga och jag tycker att det har blivit en fin liten sak. Det här fotot från början av kvällen är jag särskilt stolt över, förutom den rekorderliga cidern i vänster hörn ser det precis ut som ett 1800-talsfoto och mina vänner, ni är så väldigt snygga!
Som brukligt är på mina små tillställningar blev det quiz, den här gången handlade det om jul. Nu är klockan mycket, jag har precis börjat städa i ordning när ni läser detta tidsinställda inlägg. Så fint det är med adventsmys, glögg, julsånger och godis så man storknar.
Vi avslutar inlägget med en fråga från quizet till er läsare. Det är upp till er själva om ni vill fuska med google:
Från vilken film kommer citatet "Attacked by christmas toys? That's strange, that's the second toy complaint we've had!"

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0