found a place to rest my head.

Det är en seg lördag (ja, det här är ett tidsinställt inlägg, som alla mina inlägg). Jag har inga planer, ingenstans att vara, ingenting att göra. Jag gillar det inte alls. Men jag tittade igenom bloggen och på vad som hände för ett år sedan. Den här dagen för ett år sedan exakt drack jag te. Det var kallt och jag var bitter. Det här blir dock inget bittert inlägg. Men kolla här, en aktuellt-lista jag fann! Ett år sedan senast.
Aktuell plats: samma plats, samma kanal - 21 kvadrat i norra Lund
Aktuell händelse: En massa mys och fest.
Aktuell låt: Never let me go med Florence + the machine
Aktuella klädesplagg: Min blåvitrandiga favorittröja som kostade 30 kronor på H&M
Aktuella skor: Fortfarande mina fina kängor från förra året.
Aktuellt hår: finare än någonsin, nyklippt och nyfärgat och uppsatt i någon retrofrisyr
Aktuella favoritprylar: ljusslingan från Granit
Aktuell bok: Anne och Drömmens uppfyllelse
Aktuellt tv-program: New Girl!
Aktuell film på bio: En Dag
Aktuell film på dvd/video/TV: Inte någon som helst aning, ska jag tala om.
Aktuell mat: sådan som tar så lite tid som möjligt att förbereda
Aktuell glädjesämne: allt som händer med mina vänner och projekt och möten. Jaa!
Aktuell längtan: Förra året var det jul. Detta året är det allt som händer innan jul. Jag fasar för jul.
Aktuell känsla: ambivalent
Aktuellt uttryck/citat: "Lite mindre söt, lite mera sfärisk, en blandning av Sannas och Andreas briljanta hjärnor". Så skrev jag förra året, och jag förundras över vad det betyder och minns att det var roligt i alla fall. Sanna, hjälp mig minnas!
Aktuell favoritsysselsättning: vara på språng

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0