lycka!

Min helg har varit fullkomligt fullspäckad med en massa trevligheter. Det tycker jag om.
På 21 kvadratmeter bjöd jag hem till en mini-kräftskiva och dagen efter överraskade min bästa kompis mig med att diska upp precis allt efter festen medan jag var borta och dansade! Det gjorde mig så himla glad, tusen tack återigen!
-
Men bäst på hela helgen har alltså varit det jag nämnde nyss som snabbast. Dansen. Det var nybörjarhelg i lindy hop och denna helgen har jag spenderat över åtta timmar sammanlagt med åttor, sexor, swingouts, charleston och lindy circles. Snabbt som attan anmälde jag mig till fortsättningskursen när jag kom hem idag. Det var längesedan jag kände mig såhär glad och exalterad! Efter två års funderingar har det äntligen hänt - jag är lindyfrälst!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0