the rox in the box.

Så jag tog mig upp ur sängängen i lördags, tog på mig bästa blusen och åkte ner på stan och hämta tågbiljetter, fina töser och sushi.
Marie kom från Växjö för att hälsa på. Vi satt en stund på Espresso House's uteservering och frös.
Sen bakade vi äppelkaka, drack vin och läsk, åt stjärnor och vindruvor och spelade TP med grabbarna. Det var en blodig batalj in i det sista och när Sanna och Marie slog sina kloka hjärnor ihop så tog de hem segern till slut, efter att vi spelat i flera timmar. Jag blir alldeles varm om hjärtat av att ha lägenheten fylld av så glada och fina människor.

Det ni säger
Postat av: Marie

Jag tycker att det ska tilläggas att den sista frågan var en sport fråga! :p

2011-09-26 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0