söt björn.

Det ekar tomt här på bloggen. Och även under jul och nyår kommer jag ha bloggpaus. Jag påbörjade en årskrönika men bilduppladdningen fungerade inte och egentligen kan jag ju bara summera 2012 och säga att det varit helt jävla fantastiskt. Det har hänt så mycket bra saker, det är verkligen ren och skär ynnest. I måndags anlände mitt examensbevis i ett kuvert med texten "Får ej vikas" och från idag har jag min första betalda ledighet någonsin. I en hel vecka!
 
Igår hittade min kära sambo vardagsrumsskänken of our dreams på Blocket och har idag lyckats pruta och deala till sig hemkörning. Så snart har vi en gustaviansk skänk i mahogny i hemmet med den höga julgranen och de djupa garderoberna. Man kan ju smälla av för mindre.
 
Men alltså, god jul hörrni! Det sötaste jag vet just nu är min älskade systerdotter som jag får träffa på söndag igen så här får ni et bild på henne och hennes söta mamma!
 

Det ni säger
Postat av: Hanna

Sött!

2013-01-07 @ 23:13:10
URL: http://sanningsenlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0