game, set, match!

 
 
 
 
I födelsedagspresent gav min pojkvän mig ett tennisset med racket, bollar och en vit pikétröja från Lacoste. Som är brukligt att bära i tennissammanhang. Detta efter att jag uttryckt en önskan om att få prova på tennis. Så i förra veckan spelade jag två gånger på den excellenta asfaltsplanen som finns för studenterna här på Norra Fäladen. Första dagen lärde Anne mig grepp och grunder, andra dagen spelade jag två hårda matcher mot Sebastian (som han vann). Det var så kul, och efteråt hade jag så ont överallt! Typiskt nog vrickade jag foten under sista matchen och det har gjort sig påmint nu så det blir nog inget spelande för mig på ett tag.
 
Inte för att jag spelar tennis för klädernas skull, men hur fint är det inte med tenniskläder? Not too shabby for Sandra!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0