fem fina sommarflickor.

Den här bilden lade min kusin Rebecka upp på Facebook ikväll och jag tycker att den är så himla fin! Här är jag tillsammans med fyra personer ur min familj som jag förknippar med så mycket skratt och glädje. Det är dessutom en bild på fem personer som nyligen fått sitt liv förändrat på många olika bra och lyckosamma sätt: det är första bilden på min syster med den fina gravidmagen i vilken min systerdotter ligger, det är jättefina Anna som för inte så längesedan blev farmor till en liten goding, min kusin Sanna som genomgått en kämpig resa och som just den här dagen var så glad att hon nästan nått sina mål, kusin Rebecka som tog studenten och jag som alldeles precis tagit kandidatexamen (och ser ut som att jag faller baklänges utav bara chocken) efter en av de mest fantastiska vårarna i mitt liv. Fem jätteglada flickor och underbar sommardag i vackra Skåne första dagen på en fantastisk helg.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0