midvinternattens köld är hård.

Om en vecka vidgar jag min Sverige-vy ytterligare genom att flyga till Norrland, närmare bestämt till Umeå. Det är november. I mitt huvud anländer vi till ett genomsnöat vinterland där kylan är obarmhärtig. Hur i hela friden ska jag undvika att frysa? Mina kläder är ju knappt varma nog för Skånevinter! 
 
När jag sen sitter och diskuterar ämnet med Sebastian ("de dyraste sportjackorna är nog de bästa för att man inte ska frysa men kanske borde jag köpa ett underställ som jag kan ha?") så slår det mig att jag kanske överdriver lite. Det är inte precis som att vi ska slå läger på en fjälltopp. 
 
Jag tror jag går in och kikar på Underbaraclaras vinterinlägg för att se hur hon klär sig i vintertid. Brr.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0