en tisdagkväll.

Vardagsrummet är mörkt och lyses endast upp av lampan i hallen. Än finns ingen vardagsrumslampa. Pojkvän är på gymet och jag ska strax ta tag i sysslor som jag varit för slö för att göra fram tills nu. 
 
På jobbfronten inget nytt. Däremot har jag i dagarna påbörjat min heltidspraktik på Teatercentrum i Malmö, i de en gång så chokladdoftande Mazetti-lokalerna som numera är Kulturhuset Mazetti. Jag trivs som fisken i vattnet. Det känns fint och givande att få vistas i så inspirerande lokaler där människor arbetar som är sprängfyllda av kreativitet, kunskap och jag vet inte allt. Jag får enormt mycket energi av att jobba. 
 
Äh. Nu drar vi igång lite "Vänner" och fixar det där med tvätten.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0