fredagsuppdatering.

En fredag som är ännu mer underbar än vanligt, det känns nästan som att det vore min födelsedag.
 
Jag har hunnit med långfrukost och en ganska så magisk barnteaterföreställning, "Max- pjäsen om bollen, bilen och lampan" på Teater Sagohuset i Lund och efter det ett möte med de som jobbar där. Kaffet jag drack imorse spillde jag lite, men inget på mig själv (bara det!). Väl i Lund åt jag bästa sushin på Rå Epok med gott sällskap och nu är jag på Arbetsförmedlingen för ett förhoppningsvis givande möte. Jag känner mig så peppad!
 
Att helgen blir bra vet jag ju redan, solen ska skina över Köpenhamn imorgon och på söndag har vi bestämt en massa hemmafix för att försöka få lägenheten lite hemtrevlig. Få upp lite tavlor, lampor och få lite höstfint. Och ikväll beställer vi biljetter till Umeå i november, Norrland here I come! Nu slår jag mitt nordligaste Sverigerekord som torde vara någonstans i vackra Dalsland.
 
En mycket trevlig helg till er, jag hoppas att ni också har en sprudlande bra fredag. Målet för morgondagen är att använda danska minst en gång i Köpenhamn inför någon annan än mitt ressällskap.
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0