blusen och halsbandet.

IMG_4938
 
Hej hej hej,
 
ikväll lär jag mig skriva roman och novell, så här kommer ett tidsinställt inlägg (fast jag brukar tidsinställa, ni tror ju inte att jag bloggar på jobbet väl?). Det är lilla jag i min nya recyclade blus från H&M som jag älskar och tänker bo i nu ett tag, plus mitt fina halsband från Spirit Stores som jag också vill bo i en liten stund. Min chef och jag pratade om sådant häromdagen - hon är en person som samlar på sig tusen skor och tusen väskor. Jag är en person som har några få favoritprylar som jag använder jämt, sådant som jag verkligen känner är jag. Sen går de sönder/försvinner och då blir jag så ledsen och vill helst leta upp något exakt likadant, som förståss inte finns. Det är ju kul i och för sig, att inte samla på sig en massa krafs.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0