på ett skenande löpband.

Vi är ett jobblag som ska anmäla hos till Vårruset. "5 kilometer", tänkte jag kaxigt, "jag springer ju så mycket när jag tränar, plätt lätt". Jo, eller hur.
 
Eftersom jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att springa som en hamster på ett himla band, så tänkte jag att jag sätter på ett avsnitt av Kullamannen på telefonen. 30 minuter. Efter 25 minuter hade jag sprungit 3,5 kilometer och orkade verkligen inte ett steg till. Där fick jag!  Med andra ord är det hård löpträning som gäller nu, och om ni  har ett bra tips på en löpar-app så får ni gärna tipsa. Laddade nämligen ner en helt värdelös en som kostade OCH inte funkade, så segt.
 
Sandra, springa Vårruset. Det trodde jag aldrig.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0