augusti på instagram.

 
Denna månaden har vi varit mycket uppe i Växjö och hälsat på, så supermysigt!
 
 
Vi lånade bil av mina svärföräldrar och körde runt på Österlen, bland annat till Café Annorlunda med sin berömda kakbuffé. Sebastian slår Pippi Långstrump alla gånger i kafferep!
 
 
Dagen efter Österlen skulle vi vara statister i "Gentlemen and Gangsters", och jag sportade den här 70-talsstilen.
 
 
Köpte dyra kantareller och lagade kantarellmacka <3
 
 
Vi körde upp till Växjö, hämtade mina svärföräldrar och åkte ner igen för att gå med dem på Malmöfestivalen. Vi tittade på Maia Hirasawa, åt churros och gick sedan hem och tittade på Raskens.
 
 
Dagen efter åt vi brunch på världens bästa Kafé Kungsgatan där man gräddar egna våfflor. Nom!
 
 
När jag är ledsen blir jag glad av att köpa nya böcker, och eftersom jag inte läst "Glaskupan" köpte jag denna i nyutgåva.
 
 
Förra veckan hängde vi MASSOR på Malmöfestivalen (Shout Out Louds, Looptroop, Helt Off, Familjen (sämst)) och jag förberedde mig med lite lemonad.
 
 
SAKNAR den här lilla räkan massvis hela tiden!
 
 
Och en av månadens sista frukostar, med trasiga knäckebröd och ett ägg som var långt ifrån perfekt. Men så är det ibland, livet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0