"i'm always looking forward to going home".

 
Som 15-åring såg jag en film om Audrey Hepburn och hade sedan i flera år en smärre crush på henne. Fortfarande älskar jag hennes filmer och inspireras av hennes stil och person. Av mamma fick jag boken "What would Audrey do?" av Pamela Keogh för något år sedan. Det är helt enkelt en guide över hur man blir som Audrey, eller i alla fall lever lite mer som Audrey. Nu, jag har såklart inga Audrey Hepburn-komplex, men det är en söt bok och en liten guldgruva om man vill gräva ner sig i Audreys stil och kläder. Också ganska roliga tips och ganska förnuftiga Audrey-trix. Jag tycker att det är lite extra fint att ligga i mina krispigt vita sängkläder med lite kaffe, en massa kuddar uppbullade bakom mig och att läsa om Audrey Hepburn och roliga kuriosa.
 
Bra tips till andra Audrey-älskare därute!
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0