la vie en rose.

Listan kommer från Niotillfem-Sandra

vilket är ditt bästa sommarprat?
lyssnade en del på Sommarpratarna när vi hade rensningsveckor på jobbet. Katarina Gospics sommarprat inspirerade mig galet mycket. Kristian Gidlunds prat gjorde ont och Jonas Gardell är alltid bra.

 

vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?

citronglass och chokladglass tillsammans. 

 

vad gjorde du för exakt fem månader sedan?

vi planterade om våra krukväxter och jag satte pelargonsticklingar. Mina pelargoner mår bättre än någonsin, men citrusträdet har sett ledset ut sedan dess.

IMG_4920

 

när var du avundsjuk på någon senast?

igår när jag var statist på "Gentlemen & Gangsters" och jag fick en jättehemsk klänning och ville ha någon av de andra.

 

har du något onödigt du gör?
något onödigt... äter godis ungefär varje dag.

 

kan du visa en bild på något jättebra?

IMG_4939

vad är det sämsta med denna vecka?
ingenting, jag har ju semester!!!

 

vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?

imorgon ska jag till sjukgymnasten för mitt knä, sen åker vi till Växjö, hänger på Malmöfestivalen och åker karuseller på Tivoli!

 

när hade du hjärtklappning senast?
i förra veckan när jag varit hos doktorn.

 

vad ska du göra i höst?
jag ska jobba halvtid och läsa en master i kommunikation på heltid. Merde!

 

har du några planer inför slutet av sommaren?
njuta av den här semesterveckan, sen ska jag jobba som vanligt och gå på fest på helgerna. 

 

vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
helt enkelt stått ut med konstiga saker som man till slut inser att man inte ska behöva stå ut med.

 

vad borde du göra men orkar bara inte?
städa tror jag.

 

vad har du i ditt kylskåp?
en massa burkar och gamla grönsaker, plus makrill i tomatsås.

IMG_3504

kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?

det kommer att handla om fantastiskt god mat!


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0