lucka nr 22- berätta om vad du tycker är vackrast hos dig själv.

I övermorgon är det julafton, och här kommer lucka 22 i Emily Dahls julkalender.
 
 
 
Det låter så klyshigt på något sätt, det som är enklast att säga, men jag tycker att mina ögon är det finaste hos mig själv. Jag tycker om min ögonform, jag gillar färgen eftersom den skiftar i blått och grönt beroende på vart jag är och vad jag har på mig, och om en tittar på dem tycker jag att de ser ut lite som sådant där fint havsvatten. Sedan har jag fått mycket komplimanger för mina ögonfransar, och dem är jag mycket glad för. Folk frågar ofta om jag använder ögonfransböjare, vilket jag inte gör - mina fransar är långa och fint böjda. Utan mascara är de lite glåmiga, både de och ögonbrynen, eftersom jag är så ljus. Så det känns fint att de i alla fall är långa! 
 
Så, därför gillar jag mina ögon. Och här är en gammal bild på ett öga, men det har nog inte förändrats så mycket ;)

Det ni säger
Postat av: Johanna

Alla ögon är unika :) dina har en väldigt vacker färg!
/http://goeco.devote.se

Svar: Själens spegel :) Tack så mycket!
Sandra

2013-12-22 @ 18:57:15
URL: http://goeco.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0