tie the knot.

 
Jag ÄLSKAR mina nya knytkragsblus från H&M!
 
Det här var vad jag bar i fredags när jag jobbade hela dagen. Det var Lucia och fredagsstämningen var extra uppsluppen. Det passade bra med vit blus, eftersom min peppiga chef pyntade oss i glitter i allsköns färger dagen till ära.
 
Jag har officiellt börjat tagga ner lite nu inför den stundande julen, eller kanske för att allt producerande gjort mig alldeles matt. I helgen ska jag skriva ett tal och lite reflektioner, men det var det värt för att i torsdags få komma hem i god tid, inta ryggläge i soffan och lyssna på en podcast. Mer sånt behövs för att en inte ska bli helt bananas i huvudet tror jag. Mer ligga i soffan och bara glo och filosofera. Sånt ska jag ägna mig åt massvis åt i jul. 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0