vinterstormar och sailorsuits.

 
 
Hallå hörni!
Igår satt jag på ett bibliotek hela dagen och pluggade. Sportade en liten fransk seglarlook dagen till ära, och idag hinner jag heller inte så mycket annat än att sammanställa uppgifter under stor tidspress. Men det är bara att bita ihop fastän det känns lite mörkt just för stunden, ni vet. 
 
Men något magiskt mitt i allt tragiskt var ändå Håkan Hellström- konserten i fredags, mitt under stormen Svens framdragande! Vi hade sittplats på Baltiska Hallen här i Malmö. Det var första gången jag såg honom live, och förutom att jag blev hungrig på slutet så hade jag kunnat sitta och lyssna och sjunga med i flera timmar till! Efteråt tog vi taxi till värmen hos några goda vänner och satt och skrattade, raljerade och diskuterade över någon kopp te och lite whisky. Sen åkte vi hem, trillade i säng och somnade gott efter vår fina vinterstormskväll.
 

Det ni säger
Postat av: Johannas Retro & Rockabilly

Va fin du är!

Skoj med konsert, har jag nog inte vart på flera år!

Ha en fortsatt bra dag! :) Kram, Johanna

Svar: Tack Johanna, detsamma :)
Sandra

2013-12-12 @ 11:19:48
URL: http://www.johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0