swing it, baby swing.

Jag har haft en så lat och skön morgon och strax ska jag iväg och fika med två sköna tjejer. Min initiala plan var att passa på ett pass yoga när jag ändå är ensam, men efter ett avsnitt Downton Abbey kände jag att det var inte vad jag ville. Idag ska jag bara göra saker som jag spontant känner för, och jag hänger på gymet så ofta ändå.
 
bild-20
 
Tillsammans med ljuset har min lust till liv och rörelse kommit tillbaka, och jag är riktigt sugen på att sätta igång med lindy hopandet igen. Har haft en paus på ungefär ett år, vilket är så knasigt eftersom jag tycker så mycket om att dansa, tycker så mycket om stämningen och atmosfären på Tangopalatsets torsdagar. Låt oss hoppas att jag känner likadant på torsdag efter en lång arbetsdag!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0