dina färger var blå.

 
 
 
 
Klockan 8.10 imorse befann jag mig åter på plats på kontorsstolen. Kom sen hem och slängde av mig kläderna för att sedan snabbt bege mig ut på utforskningsstråt i jakt på ett nytt smultronställe.
 
Den senaste veckans semester har varit så otroligt avkopplande. Från husvagnsliv i Tylösand till torparliv i Lönsboda - i helgen samlades hela släkten på Hjärtasjötorpet. Ut ur bilen, korka upp lunchvinet till tonerna av sommarmusik, bada i en lerig sjö, spela fotboll, äta gott, leka lekar och ha så roligt och vara sådan som det bara blir med släkten. Borsta tänderna i natten vid sjön, upp och äta frukost i shorts i den skarpa morgonsolen. Jag längtar tills jag kan skaffa ett alldeles eget sommartorp att göra allt detta i! Och nu är jag brun, glad och full av lust och energi. Men nu är det en månad kvar till nästa semestervecka.
 
Sommarlovet fortsätter på eftermiddagarna i Malmö; imorgon är det yoga på stranden och på onsdag ett obligatoriskt kvällsdopp i havet. 
 
 
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0