jag sticker från stan och drar västerut.

I tisdags kring lunch tog vi tåget upp till Tylösand där vi pressade in oss med resväskorna i en lite för trång bil och for ut mot svärföräldrarna och den lilla husvagnen som skulle bli vårt hem de kommande dagarna.
 
IMG_1513
 
När vi kom fram var det fint väder så vi gick allihopa för att utforska omgivningarna lite. Det var så himla fint kring stranden, vid vilken det också hölls after beach som vi gick på (himla bra idé det där med after beach för övrigt).
 
IMG_1488
 
Precis vid campingen var det så här fint - på torsdagen såg jag riktigt fram emot min joggingrunda i den här exteriören. 
 
IMG_1523
 
Dag två inledde jag och Sebastian med en morgonpromenad som också gick via den folktomma stranden.
 
IMG_1501
 
Jag kunde inte hålla mig ifrån att ta av skorna och springa ner och bada benen, vattnet var mycket varmare än jag trodde. Sen promenerade vi längs strandlinjen bland alla snäckor.
 
hals
 
Efter lunch åkte vi in till Halmstad för att äta gott och shoppa lite, men vi gick till ett ställe med riktigt dålig service så vi hann inte med några affärer. Gaston heter det stället, gå inte dit om du är hungrig för de tar god tid på sig att hjälpa kunderna. Maten var dock riktigt god.
 
Mest satt vi utanför husvagnen allihopa och fångade sol, pratade och drack kaffe. Det blev många långa promenader och mycket god husvagnsmat, grillat alltså. Fransyska bankad med en flaska Baja Päron till exempel, när man campar måste man vara kreativ!
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0