we're gonna charleston back to charleston.

 
 
Om en dryg månad går vår hemskt försenade inflyttningsfest av stapeln. Från början väntade vi på att de skulle renovera klart kök och badrum, men eftersom det dragit ut på tiden cirka ett år, så struntade vi i det och kör på ett pre demolition party istället.
 
Temat är the roaring 20's eftersom det är det bästa årtiondet. Och vem vore jag om jag inte redan nu börjat fixa, prova och planera min outfit? Jag har redan kört 20-talstema på otaliga maskeradfester och tänkte den här gången bryta av lite från det förutsägbart svarta och fransiga för att få lite variation och en ny utmaning.
 
Här kommer lite sneakpeaks på obligatorium: det lång pärlhalsbandet, en dekadent fjäderklämma och det mustiga och rödvinsröda läppstiftet.
 
Behöver du lite 20-talsinspiration? Bästa nätbutiken Modcloth tipsar om sina bästa saker för 20-talslooken till vardags och fest här.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0