whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping.

Hej!
 
Igår kom vi hem igen efter tre dagars husvagnsliv med svärföräldrar, jag återkommer med det så att ni får se bilder från vårt äventyr så fort jag klagat på Apples missfoster som även går under namnet iPhone 5. Jag kan nämligen inte föra över bilder eller skicka e-post. 
 
Hur som haver, idag har vi firat ledigheten med att turista i vår egen stad, gått på små gator, tittat in i små butiker och fikat. Hittade världens finaste emaljgrytor på Kökskompaniet i Triangeln, tips om någon vill köpa en födelsedagspresent. Kom också hem till ett paket sköna under som jag beställt från min bästa nätbutik Asos.
 
 
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0