xoxo

 
 
Ja, det här behöver väl ingen närmre presentation? Som sista person i världen har jag nu börjat junka Gossip Girl. Jag började se det när kanal 5 sände det 2008, men efter 4 avsnitt blev det ett långt uppehåll och sen hände det liksom inte för mig mer. Men nu, sedan vi skaffat Netflix och alla andra bra serier (läs: Glee och New Girl) gjort sommaruppehåll, så blev det läge. Vi är nu i slutet av säsong 2 och jag älskar det! Tycker att Blair Waldorf har fantastiska kläder, håller på Chuck fastän han är lite som en huggorm, tycker att Serena och Dan är de gäspigaste människorna i världen, jag vet inte riktigt vad Jenny håller på med och ja. Ni hör ju.
 
Det är underbart att ha så många avsnitt kvar av detta. Mellan sol- och sovtimmarna nu när det i sommar, och sedan i höst när vindarna viner utanför och teångorna värmer mitt inre.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0